© Morrocanoil

Rosie Huntington-Whiteley for Moroccanoil

Rosie for Moroccanoil

28. oktober 2014 av Stylista

Moroccanoil lanserer denne høsten sin første multimediakampanje noensinne: Inspired by Women. Kampanjen skal vise hvordan et øyeblikk av inspirasjon kan utgjøre en betydelig forskjell på verden. Kampanjen har fokus på fem kvinner som alle gjør noe inspirerende for verden. Girlpower med andre ord. 

Kampanjens ambassadør er den britiske skuespilleren og modellen Rosie Huntington-Whiteley. Rosie sier at noe som gjør kampanjen spesiell for henne er at hun har fått være med på en oppdagelsesreise. 

- Man møter disse fantastiske kvinnene og man skjønner at en person kan gjøre en forskjell i verden", sier Rosie. 

Moroccanoils grunnlegger Carmen Tal er stolt over å ha fått med seg Rosie Huntington-Whiteley i sin første kampanje.

– Rosie er en tidløs skjønnhet som utstråler tillit, indre styrke og en jordnær kvalitet som passer Moroccanoils estetikk. Vi er glade for å ha henne med på vår reise for å feire alle kvinner som har selvtillit og med en uredd driv forfølger sine drømmer, sier Tal.

Rosie har jobbet som modell siden 2003, og for Victorias Secret siden 2006. I 2009 ble hun en av de berømte englene, sammen med blant annet Adriana Lima, Candice Swanepoel og Alessandra Abrosio. I 2011 tok hun over for Megan Fox i den tredje transformers filmen, og viste at hun også kan være en talentfull skuespiller.  

Kampanjen til moroccanoil består av en kortfilmserie regissert av  Bryce Dallas Howard, produsert av Oscar- og Emmy-vinnere RadicalMedia og med musikk av Grammy-vinnende filmkomponist Lorne Balfe.

– Vi er svært stolte å dele de mektige historiene bak disse fem lidenskapelige og modige kvinner som tar selvtillit, medfølelse og engasjement til et helt nytt nivå. Vi håper deres utrolig gripende historier og prestasjoner vil fungere som en katalysator og inspirerer kvinner til å gi slipp på frykt, ta en sjanse og realisere sine drømmer. Når du inspirerer kvinner, finnes det ingen begrensninger, sier Carmen Tal.

De fem kvinnene i kampanjen er bokseren Chrissy Beckles som redder forlatte hunder i Puerto Rico, Rebecca Welch som har startet Halo Foundation for å redde vanskeligstilte ungdom gjennom kunst, Jessica O. Matthews, skaperen bak SOCCKET, en ball som generer gratis, fornybar energi ved å utnytte den kinetiske kraften som genereres når man spiller fotball, Kavita Shukla som designer enkle løsninger for komplekse problemer og har funnet opp et matpapir som holder frukt og grønnsaker ferske to til fire ganger lengre samt Allyson Ahlstrom som startet Threads for Teens som fjortenåring, en mobil klesbutikk med gratis klær for vanskeligstilte tenåringsjenter. 

– Jeg er beæret av å kunne feire disse flotte og inspirerende kvinnene sammen med Moroccanoil. Jeg håper deres historier kan inspirere kvinner til å gjøre en forskjell i sine liv og i andres, sier Rosie Huntington-Whiteley.

Se traileren til kampanjen her 

Sjekk ut resten av kampanjevideoene til de fantastiske kvinnene her


Seneste

NYHETSBREV

Mer spennende innhold